Tyttärenpoikani Daniel juoksi kuistin ovesta sisään kultainen kruunu mustilla kiharoilla keikkuen ja  hihkui "Olen kuningas".

Danielin hihkaisu osui ja upposi, hän tosiaan on  tämän perheen kuningas. Kuninkaan elkein hän ilmoittaa, milloin sopisi syödä ja mikä juuri nyt maistuisi, kenen sopisi lähteä kuninkaan kanssa pihaan pelaamaan ja milloin on kuninkaalle sopiva aika lähteä mummolasta kotiin.

Kuningas Daniel myös kuuluvalla äänellään ilmoittaa mikäli kohtelu ei ole ollut hänen arvolleen sopivaa: Kuningas on pakotettu syömään vaikka ei olisi nälkä, eno ei ole antanut pelata Xboxilla eikä olisi vielä aika lähteä kotiin. Kaltoin kohtelun kuulemiselta eivät valitettavasti välty edes naapurit.

Myös  asiakaspalvelussa kohtaamme päivittäin tuhansia kuninkaita. Kuninkaita tulee tietenkin palvella arvonsa mukaisesti. Kuuntelemme, neuvomme, autamme, pahoittelemme ja lopuksi  vielä kumarramme,  varmistaaksemme että kuningas on ollut tyytyväinen, säilyy asiakkaanamme ja käyttää jatkossakin rahansa juuri meidän yrityksemme palveluihin. 

Liian usein kuitenkin asiakaspalvelun arjessa  unohdamme, että asiakas on kuningas. On hyvä aina välillä muistuttaa mieliin että  me kaikki olemme kuninkaita, kohdellaan siis asiakasta niin kuin toivoisimme itseämmekin kohdeltavan.